Follow | Home
Bitchy Season
Chapter 7
Monday 2 January 2012 | 23:11 | 1 comments

Pelajar lain memasuki kelas beberapa minit sebelum bermulanya pembelajaran.
Bunyi bising memenuhi seluruh ruang kelas. Minjee senyap di tempat duduknya, cuba sedaya-upaya mengelak dari memandang ke arah Eunhyuk. Masih berasa kekok dengan kejadian tadi pagi.

Bunyi bising berhenti apabila pintu kelas dibuka.
Hampir kesemua gadis di kelas tersebut mula terpukau melihat Donghae berjalan mengambil tempat duduknya, lalu memandang mereka, bagaikan memberi 'Dont bother me' aura.

Minjee tersenyum melihat Donghae. Kenangan mereka bersama semalam masih segar di ingatannya.

Good moring!! Minjee menyapa Donghae, Kesemua rakan sekelasnya memandangnya bagaikan dia telah melakukan sesuatu yang luar biasa, mata mereka tertumpu ke arah Donghae, memanti apakah reaksi yang akan diberikan Donghae pada gaid tersebut.

Morning Minjee! awal kau sampai hari ni. Donghae berkata, melemparkan senyuman manis ke arah Minjee, Kesemua rakan sekelasnya terkejut, Selain Eunhyuk, Donghae tidak pernah ramah dengan orang lain, tidak langsung dia memperdulikan mereka, apatah lagi bercakap dengan mereka. Menyebabkan tiada siapa yang berani menegur Donghae sebelum ini.

Eunhyuk juga yang merupakan rakan karib Donghae terkejut dengan sikap Hae, sejak mula mereka berkanalan, inilah kali pertamanya dia melihat Donghae bersikap sebegini, dan yang lebih mengejutkannya, orang yang bercakap dengan Hae tak lain tak bukan adalah orang yang sama yang merosakkan kereta mereka berdua, Kim MinJee.

What the hell is happening here? sejak bila pulak Hae rapat dengan Minjee ni? Arghhh!! Kenapa aku pulak yang sakit hati? dan lagi satu kenapa gadis ni senyum banyak sangat kat hae tu? mengada-ngada pulak! Bisikan Eunhyuk di hatinya, sakit hati melihat gelagat Minjee bersama Donghae.

Sekali lagi Eunhyuk memandang ke arah Minjee dan Donghae, mereka berdua tengah sibuk bercerita tanpa memperdulikan persekitaran mereka, bagaikan hanya mereka berdua sahaja yang berada di situ ketika itu. ketawa bersama, senyum bersama, bagaikan mereka sudah lama berkenalan. Eunhyuk yang tidak tahan melihatnya mengambil keputusan untuk beredar dari kelas.

I'm outta here! Eunhyuk berkata, memberikan Minjee 'cold stare' sebelum beredar dari kelas.

Apa kena dengan Eunhyuk ni? Jangan-jang still marah sebab kes kereta tu kot? Donghae bertanya dalam hatinya. hairan dengan sikap eunhyuk yang tiba-tiba berubah.

Such a weird guy!
Minjee berkata sambil memberikan jelingan tajam pada eunhyuk.

---------------------------------------

Damn! apa kena dengan aku ni? Eunhyuk berkata dalam kebingungan.

Kejadian tadi pagi terlintas di kepalanya, sewaktu dia berpandangan dengan Minjee,
sinaran di mata Minjee berjaya menarik hatinya, menyebabkan dia tidak tentu hala sebegini.

Ahhhh!! Boleh gila aku kalau macam ni! Kenapa minah ni balik-balik muncul kat kepalaku? urghhh!! aku akan pastikan stupid girl tu menerima balasan sebab buat aku tak tentu hala macamni.!
Jerit Eunhyuk, tatkala bayangan minjee masih bermain-main di fikirannya.

Older Post | Newer Post
Confession

Assalamualaikum and Annyeong readers ! Welcome to my blog . The owner of the blog is Lee EunRa , 95-Liner .Best View on Google Chrome.
© All Rights Reserved .
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Meet me at :
Facebook | Twitter




Voice Out

Navigations

Myself Fanfiction Stories

Big Thanks
Template by : BellaDani
Design by : BellaDani
Header by : Bella
Best view by google chrome :) always be with you